Σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας του Σιδηρόδρομου  από τις 22 Μαρτίου

 

Σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας του Σιδηρόδρομου σε 5 φάσεις, ανά πενθήμερο, προβλέπει το σχέδιο το οποίο θα πραγματοποιηθεί από 22 Μαρτίου 2023.

Αναλυτικά το πρόγραμμα ασφάλεια και επανεκκίνησης δρομολογίων, όπως τα ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης:

Υπό το φως των ανωτέρω, θα υπάρξει σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας σε 5 φάσεις (ανά πενθήμερο) με προτεινόμενη έναρξη την 22.03.2023: Συγκεκριμένα:

22.03.2023. Επανεκκίνηση:
o Προαστιακός Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
o Προαστιακός Κάντζα – Λιόσια
o Προαστιακός Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα
o Θεσσαλονίκη – Φλώρινα
o Θεσσαλονίκη – Δράμα
o Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
o Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
o Κάτω Αχαΐα – Πάτρα
o Πάτρα – Ρίο
o Διακοφτό – Καλάβρυτα
o Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο

o Βόλος – Μηλιές
o Εμπορευματικά από Θεσσαλονίκη προς Ειδωμένη και Προμαχώνα (1 ή 2 ζεύγη)
o Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

 27.03.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):

o Προαστιακός Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο

 01.04.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):
o InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζεύγος)
o Προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα
o Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
o Λάρισα – Βόλος
o Λαμία – Στυλίδα

 06.04.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):
o InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

o Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

 11.04.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

o Λοιπά δρομολόγια

Τουλάχιστον έως την οριστική παράδοση των έργων τεχνολογικής αναβάθμισης του δικτύου, θα εφαρμόζονται επιπλέον τα ακόλουθα:

α. Άμεση ενίσχυση ασφάλειας
 Κλειστοί 5 σταθμοί (θα λειτουργούν μόνο για επιβίβαση – αποβίβαση).
 Στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες.
 Μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε 80 χλμ και 100 χλμ για προαστιακούς/εμπορευματικούς και επιβατικές αμαξοστοιχίες αντιστοίχως.
 Στελέχωση με 2 μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών
 Στελέχωση των προαστιακών συρμών με 1 συνοδό.
 Στελέχωση με 3 συνοδούς των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη έναντι των 2 που υπάρχουν σήμερα.
 Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου σε ΟΣΕ και Hellenic Train.

β. Μηχανισμοί επίλυσης προβλημάτων
 Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).
 Δημιουργία Technical Help Desk με σκοπό την ανταλλαγή τεχνικών πληροφοριών μεταξύ των μηχανοδηγών και της τεχνικής βάσης για την άμεση επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά την πορεία ενός συρμού.
 Εξυπηρέτηση επιβατών σε σημαντικούς σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου (ιδίως Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Λιανοκλάδι).

 

γ. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
 Ταχεία ολοκλήρωση πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ βάσει προγραμματισμού για το έτος 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα.
 Για λόγους ταχύτητας, από την υφιστάμενη προκήρυξη 2022 θα καλυφθεί και ο προγραμματισμός προσλήψεων 2023 για κρίσιμους τομείς συντήρησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και τεχνικού προσωπικού.
 Παραμονή των υπηρετούντων με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

 

 Διερεύνηση δυνατότητας ανανέωσης συμβάσεων με το προσωπικό φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων.
 Επαναξιολόγηση εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης κρίσιμου προσωπικού.
 Ενεργοποίηση ψυχολογικής υποστήριξης κρίσιμου προσωπικού ΟΣΕ και Hellenic Train από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.

δ. Αναβάθμιση και επιτήρηση υποδομών
 Αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα.
 Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάταξη και συντήρηση σηράγγων.
 Λειτουργία στο συντομότερο δυνατό χρόνο του συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF.
 Αστυνομική προστασία υποδομών σε κρίσιμα σημεία του δικτύου.

ε. Ρυθμιστικές παρεμβάσεις
 Δρομολόγηση επικαιροποίησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.

 

 Ποινική αναβάθμιση εγκλημάτων κλοπής και κλεπταποδοχής σιδηροδρομικού υλικού .
 Συμπερίληψη στα μέτρα στήριξης των οικογενειών των θανόντων από δεκαετία σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα.

Ετικέτες:

SOCIAL MEDIA

2024 arttv.gr - All Rights Reserved

design & development by Pegasus Media

Litespeed Greek Web Hosting by Netspace.gr